فایل ورد قابل ویرایش
توضیحی مختصر از مقاله :
مقدمه[8]
در اين قسمت يک استراتژي کنترلي تطبيقي براي کنترل مستقيم بار ارائه شده که از طريق مديريت بار قابل قطع انجام مي پذيرد و علاوه بر آن مي توان ذخيره چرخان فوري را براي سرويس هاي جانبي در سيستم هاي تجديد ساختار شده بدست آورد. الگوريتم به صورتي مي باشد که نيازهاي مصرف کنندگان را تأمين کند و براساس برنامه از پيش تعيين شده براي کنترل مستقيم بار ميزان توليد را به مقدار از قبيل پيش بيني شده، برساند.از طرف ديگر پديده بازگشت انرژي که در رابطه با برنامه کنترل مستقيم بارايجاد مي شود هرچه بيشتر حذف مي شود که از طريق اين استراتژي کنترلي و با بهره گيري از بارهاي قابل قطع که در حالت زمان واقعي برنامه ريزي DLC را تغيير دهد از طريق توسعه استراتژي تطبيقي، مي توان بر روي برنامه از پيش تعيين شده کنترل مستقيم بار، خطا واثر بارهاي غير قابل مشخص و پيش بيني را همزمان وارد برنامه کنترل مستقيم بارکرد وبرنامه را بهبود بخشيد. اين الگوريتم در کشورتايوان با 38 واحد سيستم و 20 سيستم تهويه و 15 بار قابل قطع انجام شده است. نتايج نشان مي دهد که يک ميزان دقيق براي رزرو فوري موفقيت آميزي بدست آمده است .
کنترل مستقيم بار يک مديريت موثر براي کاهش پيک بار براي بارهاي بزرگ سيستم هاي تهويه مي باشد . هر چند ابزاري وجود دارد که مصرف کنندگان را به کاهش مصرف تشويق مي کند اما مصرف کنندگان نگران مشارکت در برنامه هاي DLC به دليل دردسر و مزاحمتي که اين برنامه در کاهش مصرف آن ها ايجاد مي کنند هستند علاوه بر آن ميزان انرژي صرفجويي شده در DLC بعد از زمان دوره خاموشي سيستم تهويه مطبوع دوباره در خواست مي باشد در واقع وقتي که سيستم هاي AC دوباره وارد مدار شوند اين ميزان بازگشت انرژي در رابطه با DLC ممکن است باعث پيک بار دوم شود .مديريت بار قابل قطع يکي از ديگر روش هاي مديريت بار براي کاهش پيک بار سيستم مي باشد .هر چند که هر وسيله مصرف کننده قابل قطع در رابطه با ILM امکان دارد سبب اغتشاش بزرگتري نسبت به برنامه DLC که براي مصرف کنندگاني که در برنامه زمانبندي شرکت کرده اند داشته باشد .مشکلاتي که در بالا ذکر شده از طريق به کارگيري همزمان ILMو DLC حل خواهد شد .يک پخش بار بهينه براي انتخاب بار قابل قطع با در نظر گرفتن ضريب توان پيشنهاد مي شود .
مقاله مديريت بارمستقيم با در نظر گرفتن مديريت بار قابل قطع
مقاله مديريت بارمستقيم با در نظر گرفتن مديريت بار قابل قطع
نظرات شما عزیزان: